Stefan har tagit täten när det gäller bloggande...

... men jag ska försöka skärpa mig!

Vi börjar med dagens outfit;

Hoodie - Batistini 199:- (det riktigt coola märket som man har på Stureplan?)


Jeans - Wrangler 799:-


Skor - VANS 31:- på tradera.



Vill tillägga att jag hade precis ett sånt där moment som Stefan berättade om i tidigare inlägg. Kommer inte ihåg exakt vad det var men ungefär som att jag funderade på "Fan, undrar när ungarna börjar sälja jultidningar? Finns såna fortfarande?" *pliiiiiiiiiiiiiing ploooooooooooooooong* "Hej, vill du köpa jultidningar"?

Jag har tagit en hel del farväl idag. Jag ska ju bo under samma tak som en frenlit runkande Stefan under ett års tid och jag flyttar nu på Lördag. Kommer nog ha både sina up's and down's men jag tror det blir kul överlag.
Nog! Ett av farvälen var tänkt att sluta i en lång kyss där vi sedan utbrast vår förtvivelse att vi inte förrän nu tagit steget när vi vet att vi gillar varandra. Det blev en 10 minuter lång kram istället. Antingen är det mitt livs mest sabbade chans men antagligen är det så att det var det bästa som kunde hända.

På Måndag ska jag förstora läpparna och få gratis linnen från Fashionhouse.com. Stay in tune biiiitches! I know you love me. Mmmmm! Det gör jag. Mmmmm! Så att... Mmmmm! Till nästa gång.
Må fridens liljor lysa över Er!

//Affe the all mighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0