Stefan ditt sjuka jävla fan

Stefan har länge varit aningen sinnesrubbad. Men den här grejen kan jag inte hålla käften om, det upprör mig allt för mycket.

Stefan har släppt in en katt som självklart inte är vår eftersom Stefan är allergisk. Han lurade in katten i ett skåp (läs liiiten städskrubb) och nu hörs desperata jamningar därifrån. Jag upptäckte det när jag hör en katt "skrika" för livet och frågar Stefan vad fan det är som låter. "Vi har skaffat katt" säger han iskallt och ler som en psykopat. Jag får inte närma mig dörren då; citat: "Jag bestämer när katten ska ut, hör du det?".

Kära bloggbok, Vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Stefan

Katten har faktiskt ett namn Affe! Visa lite respekt för Arla Lättmjölksson.

2009-10-14 @ 01:05:39
Postat av: Sälen

Haha. Vafan?

2009-10-14 @ 02:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0