Affe lever och frodas

Först;
Ett gäng bilder från en kille som är vass i Photoshop. Vill också!






Sen;
Jag har inte slutat blogga, jag har bara en lååång torka.
Minns ni när man satt på toaletten när man var liten och hade bajsat? Och så ropade man "Paaaaaappa, kom och tooooooooorka mig!". Minns ni det? Fy fan vad härligt det måste vara att bli pappa. Ena handen ska försörja familjen och andra ska vara i ett bajsnäste. Hallelujah.

#Sen sist - Varit såååå nära att gå ut på fika med en tjej som har unge på 2 år och en anabola-farsa. Living on the edge, inget nytt för Affe.

#Införskaffat projektor med nypris 7995:- Vad jag köpte den för? 170 kronor. Stöldgods? Nej.

#Planerar semester till Skottland eller Irland i sommar, någon som varit där och kan ge sköna tips?

#Varit på bröllop. Uppklädd till tårna, men måttligt kul. Varför är alltid tjejen så trollbunden vid brölloppet och har "bestämt" att det ska vara hennes prinsess-dag? Känner mig grymt skeptisk till giftermål. I alla fall i kyrka.
 (Här sitter man och betalar skatt till Svenska kyrkan och så kommer man inte använda skiten sen, verkar ju måttligt begåvat. Min kropp kommer självantända vid kontakt med helig jord och Stefan har sagt att han inte vill gifta sig med mig)

#Har ni sett filmen "Valkyria"? Inte? Bra! Gör inte det för faen.

#Någon mer än jag som saknar Köping-Tobbe?

#Vet ni vilka Stefan raggade på senast jag var ute med honom? En barbiedocka och en irländare.

#Affe fyller 23 år snart. Då är han bara 20 år yngre än Stefan. Jag närmar mig! Känn flåset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0