Två inlägg minus ett

Hej hopp!

Här kommer ett inlägg som skrivs under semi-fylla. Känner mig inte ett dugg full men är troligtvis lite småfull och antagligen helful.

Jag har iaf varit på fest hos Simpen och kan väl säga att jag kände mig längst ner på stegen på den festen. Jag tror att jag skulle ha kunnat ställa mig naken och joddlat utan att folk skulle reagera nåt nämnvärt. Saken är att det inte ens var överlägsna skitstövlar på festen utan det var trevligt folk. Vi var bara sex stycken men det var inte förrän en kompis till Simpen kom som jag tyckte det var lite kul. De andra som var på festen var Fanny-stekhet, hennes kompis Emelie och Simpens tjej. Fanny är det hetaste jag sett på det här jordklotet utan överdrift. Hon är också bland de trevligaste tjejer jag träffat och inte märkvärdig på nåt sätt. Men vi har absolut noll gemensamt. Har ingenting att prata om. Har heller inget gemensamt med Simpens tjej eller Emelie heller även om det är väldigt trevliga personer dem också, speciellt Simptjejen. Simpen däremot känner alla personerna på festen bra och kan prata med alla människor på nåt jävla sätt, han skulle kunna få en lyktstolpe att prata om han så ville. Så till en början satt man bara där å sa ingenting medan dem pratade om saker som jag inte hade koll på alls.

Det dröjde tills alkoholen slog till och Simpens polare dök upp innan jag började ha trevligt. Lite kuriosa var att Simpens polare kände Muschen och kallade henne för partytherese eller nåt, baserat på en turbofylla hon haft en gång. Simpen var snabb att nämna hennes däckade nakenbravader hos mig en sommar vilket jag då fick redovisa för Fanny å gänget. Man vill inte prata om att man är kompis med Muschen när Fanny är i närheten om man säger så. I övrigt så genomleds hela festen av den sämsta festmusiken nånsin, har aldrig varit med om maken till sämre musiksmak. Rihanna, Brittan, Akon och sån skit spelades precis hela tiden. Jag lyckades få 30 sekunder av Cotton Eye Joe spelad och hela Tingeling, mest på grund av att Fanny gillade den väldans mycket.

Simpens kompis skulle inte med ut och jag började känna att jag ville följa hans exempel. Tog med all min kvarvarande dricka som var fem st cider och öl. Kastade iväg ett sms till Affe och hoppades på att en NHL-kväll hölls igång där men tyvärr icke. Så jag följde med till utestället där jag började tveka om att följa med in och skyllde på min kasse med alkohol. Fanny tyckte då att vi skulle dela upp alkoholen å alla stoppa en flaska i sin ficka och sen lämna in i garderoben. Vi försökte med det men tyvärr så fick inte alla plats med en dricka i sin ficka (det rimmade =)) så jag fick ta två. När vi sedan kom fram till garderoben så lyckades alla lämna in sin jacka utan problem, utom jag förstås. Jag lämnade in min jacka till en klasskamrat men det var ett big misstake. Tänkte inte på att hon var efterbliven och dum i huvet. Hon skall alltid vara så in i helvetes märkvärdig och utmärka sig på alla sätt. Hon ropade på mig å sa att det här jan hon inte hänga in. Å jag sa att men kom igen vafan om det är i min jacka i garderoben så är det väl ingen som kommer åt det och gör skada. Men nej det var olagligt sa hon. Då förklarade jag att fickorna faktiskt var stängda och att hon inte hade nån som helst rätt att kolla i dem. Men hon hävdade att om dem misstänkte nåt så hade dem rätt att vidta åtgärder. Orkade inte diskutera vidare eftersom jag antog hon hade full koll på det, enbart för att hon skall kunna bete sig som hon gjorde eftersom hon är blåst i hela huvet. Sa till henne aja men då har du nåt att dricka på jobbfesten här efter lite syrligt men då svarade hon att allt beslagtagit hälls ut. VAFAN!!!! Man kan väl inte hälla ut det? Men å andra sidan så ser jag hellre att det hälls ut än att hon dricker av det.

Utekvällen i övrigt var totalt meningslös men jag höll ut ganska länge iaf. Det enda intressanta var att se Fanny dansa, satan vad het hon var på da dancefloor, OCKSÅ!!

Men iaf så visar det här iaf för mig att oavsett vad man tycker om vårt gäng och tjejerna i det så trivs jag fan så mycket bättre där än med dem här flashiga människorna hur trevliga dem än är.

/Stefan som är kåt på Fanny men hellre umgås med en Musche!!

Kommentarer
Postat av: Andy

Vem kunde trott att du skulle lära dig en sådan uppskattning efter en festkväll med glamour gänget. Men det är ju sant att vårt gäng är fullt av sköna individer!



ps 1: "Garderobs incidenten" hahaha

ps 2: Affe måste ta prestationhöjande medel för igår spelade han äckligt bra i NHL 09 !

2009-03-22 @ 13:57:15
Postat av: Stefan

Affe har tränar mycket på sistone mot en mycket stark motståndare, dvs mig. Så nu när han mötte en som fär en gångs skull är sämre än honom så gick det ju bra för honom.

2009-03-22 @ 16:45:13
Postat av: Andy

Har ett svagt minne att jag piskade dig till tårar 2 matcher irad senast vi möttes... Återstå att se om du repat dig från det nästa gång vi möts :P

2009-03-22 @ 16:51:16
Postat av: Stefan

Jo men jag drar mig till minnes att du hade en sanslös tur med självmål och andra buggmål. I övrigt så hade jag en dålig dag då. Nu är det andra bullar.

2009-03-22 @ 16:56:53
Postat av: sälen

Då har affe tur med hockey i allmänt. För visst håller han på Växjö i kvalserien?

2009-03-22 @ 18:48:58
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/
Postat av: Stefan

Haha Sälen, visst gör han det =). Han har aldrig varit så glad som idag :D

2009-03-23 @ 00:53:24
Postat av: M.

Men uppdatera!!! =)

2009-03-25 @ 19:55:54
Postat av: Stefan

Vill inte, vill inte, vägrar!!

2009-03-25 @ 23:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0