Djup sjuk tanke

En av våra många läsare har efterfrågat mer sjuka djupa tankar från oss. Har inte haft några på lager innan men nu så fick jag en. Den här tanken är mest sjuk men den kan nog räknas som djup med eftersom den kommer från djupt inuti mig.

Tanken slog mig innan när jag var på toaletten. Jag var hård i magen å skulle göra Dårens favoritsysselsättning, bajsa. Jag kom fram till när jag satt där att jag är fan mycket hellre lös i magen än hård i magen. Idag var jag nämligen hård i magen å jag blev fan våldtagen av det där ni vet som man skiter ut. Då önskade jag att det hade varit löst som det brukar vara. Men när jag satt där så slog det mig två saker; 1. Hur fan kan Dåren gilla det här? 2. Hur fan kan tjejer gilla att få den i sketan? Sen blir det en semi-3a på den här oxå, är Dåren gay om han gillar det här?

Sen fortsatte jag fundera på om tjejer är sjuka i huvet eftersom dem tycker det är skönt att få den i sketan. Det sägs ju att tjejer har högre smärtgräns än killar och ett bevis på det är ju att det är allmänt känt att tjejer tycker det är skönt att föda barn, speciellt långdragna förlossningar. Det är som en 25h lång orgasm ska Dårens mamma ha sagt t ex. Hmm kanske därifrån Dåren har fått sin fallesle för rumpglädjeutövande. Aja sjuka är dem iaf tjejer, och Dåren då!

/Stefan med ihållande smärta mellan skinkorna

Kommentarer
Postat av: m.

hahaha, tack. nu fick jag mig ett gott skratt. du får väl testa ta den i 2an, så får du se om du också gillar de ;) De flesta tjejer jag känner tänker likadant som dig förrän de testat det.

2009-03-12 @ 17:38:37
Postat av: m.

Ah, där blev svenskan toppen. Skönt att alla förstår iallafal!

2009-03-12 @ 17:40:12
Postat av: "Dåren"

Det goa är ju att sitta och inte göra nåt! Smärtan i sketan kan man gott hoppa över..

2009-03-13 @ 01:01:15
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/
Postat av: Stefan

Varför skriver du dåren innanför ""?? Precis som om du inte skulle kallas för dåren i vanliga fall. Herregud stå för den du är.

2009-03-13 @ 13:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0