Bloggmaterial

Alla ni bloggare där ute känner till när det ibland slår en att "det här var fan bloggamaterial". I lördags hade jag å Affe ett sånt moment. Vi gick runt fulla och dana och drog en massa dåliga skämt å så skrattade vi som dårar (inte dåren) och så sa vi den beryktade frasen "det här är fan bloggmaterial". Jag har lite dåligt fylleminne men skall försöka återberätta lite.

Carl Gustav möter DoggeDoggelito på stan (tänk på hur Dogge pratar)
Carl:-Tjena mannen!
Dogge:-Tjena Kungen!

Carl till Fille: -Hej min son, jag har köpt den senaste Ferrarin till dig.
Fille:-ÅÅÅ Tack Pappa, du är fan kung!

Salvia träffar Veckorevyn
Revyn:-Hur är det att bo med Kalle?
Saliv:-Jo det är fantastiskt, han får mig att känna mig som en drottning. Och i sängen du, där är han kung!

Revyn till Fille:-Vad är din favoriträtt?
Fille:-Prinskorv!

Revyn till Annika igen:-Hur är det att bo här på Drottningholm?
Annika:-Jo här ska du se min vän, här lever man kungligt.


Bonus: Min roomie kom hem från Spanien igår och berättade, som kontrast till kylan å regnet här, att hon hade stått vid havet, 25 grader varmt i luften, och kastat mackor. Stefan tänkte för sig själv, varför står hon och kastar ut mackor i havet? Observera att det bara tänktes, några sekunder senare så insåg Stefan vad det var för mackor men det var lite roliga bilder i huvet där ett tag.

/Stefan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0