100% vocal sounds

Haj! Vi spela bra höckey! -Så låter det typ när Färjestads tränare Perra Johnson pratar. Nästa gång ni hör han prata tänk på hur kul han låter. Sen för er som känner en liten tjej från Grimsås så skall ni blunda och lyssna, då ska ni börja låtats att det är den här tjejens pojkvän som pratar. Det kommer bli hysteriskt kul, dem måsta vara far och son. Det går inte ta Perra på allvar sen.

Fest igår. Spelade beer-pong för första gången. Det var lite kul. Jag och spanjoren dominerade stort. Sedan vart det utgång. Där råkade det bli karaoke för mig, trumpinnebenen och grimsåsslynan. En stund in i vår låt så insåg jag att det inte är så mycket ös i Stand By Me och att den behövdes livas upp. Hela över våningen rockade då loss till en beatboxande Stefan.

Idag vart det inte lika roligt. Samling klockan 10 i skolan för start med examensarbetet. Det var jobbigt att samlas kl 10. För dem andra då, jag kom kl 12. Då gick vi och åt.

/Stefan, snygg som fan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du är produktiv, grabben... NOT!

2009-03-26 @ 14:39:17
Postat av: Stefan

Är det inte bra att jag är produktiv ivve? Hur ska du ha det? VA!? VA!? VA!?

2009-03-26 @ 15:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0