Stockholmstankar

Min första andra tredje (osv..ni förstår) tanke över helgen i Stockholm är: Lögnaktiga jävla subba....Helgen var bra i ett par timmar, tills man fick ny info om Carro som kom som total jävla överraskning (om det nu är rätt ord att använda). Jag var iaf helt oförberedd å fick mer eller mindre en chock. Nu är det väl iofs ingen som orkar läsa mer om mina problem med det motsatta äckliga könet som är födda med oärlighetsgener, så jag väljer att sammanfatta allt med lögnaktiga jävla subbejävel...jävel.

Första natten sovs det effektivt två timmar ca. Beroende på en luftmadrass (vem fan uppfann dem?), alkohol i kroppen vilket gör det svårt för mig att sova och alla tankar i huvet man hade om subbejäveln. Sömnbristen gjorde således att man var totalt död under hela lördagen och att jag hade ont i hjärnan av trötthet. Kände mig även utöver det allmänt sorgsen pga den äckliga subban. Iaf så bestämde jag å Affe oss under fredagens fylla att försöka få tag i biljetter till Danmarkmatchen. Den här jakten fortsatte på Lördagen och efter många om å men så lyckades Affe fixa två plåtar. För ockerpriset 1200 kr. Att det var ett ockerpris beror på resultatet och att man knappt såg vad som hände från våra platser. Iaf så såg man inte vad som hände på ena planhalvan. Vi såg därför inte heller varför domaren helt plötsligt blåste straff. Kändes som hands men som jag förstått i efterhand handlade det om att en dansk var elak mot Mellberg. Jag bestämde mig för å filma straffen, men när jag hade greppat kameran i fickan så hade Kongo redan skickat straffen åt helvete. Vilket säger hur för jävla fort han skickade iväg straffen.

Något som vi såg jävligt bra var dock sekunden när Micke Nilsson trodde han var Dansk. Snyggt pass Micke, verkligen. Såg även Henkes öppna mål som han lyckades skjuta över. Tänker dock inte klaga på Henke då han är en av de människor i Sverige som faktiskt haft en sämre helg än mig. Även om det knappast är något att glädjas åt. Lider med honom. I övrigt vad det gäller matchen så stod vi i tunnelbanan på väg till Råsunda jämte dvärgen som kallas för Kevin Borg. Han hade en diamantklocka som var större än hela honom, och en flickvän som får teskedsgumman att framstå som Goliat. I halvtid fick han gå in på plan å skrika in med bollen i mål, tillsammans med Sahlene eller Anna Sahlin som hon egentligen heter. Hon var snygg som fan iaf.

På söndagen så var det då dags för Bruce, som pga. Söderlings förlust blev det enda bra med helgen. Bruce var som väntat bra. Spelade mer låtar som man kände igen till skillnad från Ullevi förra sommaren. Samtidigt så spelade han på Ullevi mer av de låtar man gillar mest, så helhetsintrycket i slutändan blir nog att det var bättre förra året. Kan till viss del bero på att man, på Ullevi, inte hade en ihållande smärta i magen. Bäst var avslutningen med American Land, Dancing in the dark och "stadium breakern" Twist and Shout. Fanns en del andra vassa delar med men är för trött nu för å skriva mer. Får se om det kanske kommer upp nån film på bloggen eftersom kameran gick varm.

/Stefan som så vanligt hatar tjejer och gillar killar, dags att bli bög?

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-06-08 @ 22:20:21
Postat av: Anonym

Bli bög du. Om du klarar av att få den i rumpan flera gånger per natt! Good luck ;)

2009-06-08 @ 22:21:11
Postat av: Affe

Du som tydligen heter __. Är du för slö för att ens sätta ett alias din lilla slapptask? Och för din information kan Stefan ta den i rumpan dygnet runt om han vill. Det har Peter Siepen sagt.

2009-06-09 @ 18:46:14
URL: http://stefanochaffe.blogg.se/
Postat av: M!

haha en dålig dag?. Det skulle faktiskt vara ett "M." men det kom inte med, så för slö. haha nej.

2009-06-10 @ 22:40:05
Postat av: Stefan

Tror inte jag klarar av att få den i rumpan flera ggr per natt, så jag ger tjejerna en chans till. Även om de egentligen har bränt sina broar hos mig. Nu ska jag återgå till min klump i magen. Hej!

2009-06-10 @ 23:31:37
Postat av: Affe

M!



Hoppas det inte står för MinMaMMa. I så fall har hon läst massa saker som jag vill hålla hemligt. Visste ni t ex att jag för 2 dagar sedan inte hade runkat på säkert 8-9 dagar?

2009-06-11 @ 01:42:57
URL: http://stefanochaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0