Moooääää.......typ.

Är man störd i huvet om man, baserat på mitt långa inlägg för en vecka sen, sitter och saknar den personen? Det skapar en viss ångest och en klump i magen. Lägg sedan ihop det här med att man inte har något att göra och en dygnsrytm som är värre än två tomtars dygnsrytm, två tomtar som spelar poker om nätterna. Det gör att man får en viss förståelse hur en arbetslös person känner sig. Speciellt en ensamstående person. Och jag är typ megaensamstående nu eftersom jag i min själ saknar en person och för att jag numera har lägenheten för mig själv. Sara den rara flyttade nämligen igår så nu väntar jag på att få en ny roomie och under tiden så har jag stället för mig själv =). Ska bli intressant att se vad det blir för ny roomie, ifall det ens blir någon.

Att jag inte har något alls att göra var lite lögn, pluggar webbdesign just nu. Men jag har ingen kursbok och fattar således inte riktigt vad jag håller på med. Och jag måste redan imorrn vara klar med första examinationsuppgiften :/ Ok egentligen är det söndag som gäller men det är ju för fan midsommar. Tydligen så firar inte akademiker det. Iaf så åker vi mot Affes hemtrakter på onsdag.

Funderar på om jag har fått några webbdesignkunskaper ännu så jag kan kladda lite på bloggens utseende. Hmmmmm det lär ju synas såsmåningom isf...........

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0