Den korta versionen

I helgen var man ute på lite bravader. Har försökt skriva ner dem här men det var svårt att återberätta historien. Historien blev jävligt lång dessutom. Så därför har jag bestämt mig för att publicera en snabbversion och en långversion. Ja jag har för lite att göra! Snabbversionen kommer vara i slutet på de här inlägget. Men först lite annat.

Jag och Affe funderar på att flytta till Göteborg och till helgen så är det meningen vi skall åka å kolla på potentiella lägenheter. Affe har fått sig ett litet jobb där och jag, är det tänkt, skall flytta med och fungera som hemmafru då jag har stora bröst. Kommer få A-kassa om jag blir arbetslös. Har hittils bara sökt ett jobb så utsikterna för arbetslöshet är goda. När man gör såna här val så finns det alltid tvivel å man undrar om man gör rätt och vad man skulle göra annars. Men idag röjdes mina tvivel när jag mitt i skrivandet av den långa versionen märkte att min sovrumsdörr öppnades lite.

Kändes lite scary men jag vet ju att det kan komma in någon här när som helst eftersom det är en dublettlägenhet. Gick ut i hallen och kollade och där stod en man, en kvinna och en efterbliven tjej. Den efterblivna tjejen skulle visst bo i min lägenhet. Jag guidade runt dem å talade om hur det fungerade här. Morsan var väldigt trevlig och påminde mig en hel del om Dårens mor. Men ungen, ja se ungen. Det var bland det värsta jag sett. Som ur en amerikansk highschoolfilm där det alltid finns en riktigt meganörd med. Ni vet den där rödhåriga tjejen med såndär monstertandställning som sitter på utsidan, runt nacken. Nu hade hon ingen sån tandställning, men jag är övertygad om att man skulle kunna tågluffa i hennes käft. Hon var riktigt menlös alltså. Tyckte nästan synd om hennes föräldrar. Och de verkade inte så efterblivna. Pappan var iofs. gråhårig så hans hår hade kanske brunnit klart. Det finns inte en chans att jag tänker dela lägenhet med henne. Tänk om nån skulle se mig ihop med henne. Min status som opinionleader skulle försvinna.

Nu blev det här inlägget långt det med, men det berodde ju på annat. Här kommer iaf. snabbeversionen. Läs den eller läs den långa. Eller inte alls.

Var ute i lördags å raggade/blev raggad. Hittade en MILF. Som visade sig komma från samma ställe som mig. Visade sig vara 36 år. Visade sig ha två barn. Visade sig vara gift. Visade sig vara kåt, på mig. Blev en jäkla massa hångel, pattklämm, muspill, ballemassage och musmassage med ringande mobil.

Blev dock inget gökande pga. att hon var där med en kompis som hon även skulle sova hos. Kompisen var religös och hennes pappa var den som begravde min farmor. Tjejen ojade sig mycket över att vi inte tidigare under kvällen kommit på idén att åka hem till mig så att hon skulle hinna tillbaka i tid. För då skulle det inte varit misstämskamt.....Snabbversionen var tråkig. Läs den långa. Du har ändå inget bättre för dig.

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0