Roadtrip

Jag kan härmed rapportera att jag, Affe, lämnar lägenhetens varma barm och beger mig uppåt i landet.

Har en kompis som är lite smårolig.... Han kommer inte från Sverige, så han har ibland lite svårt med språket. Han berättade för Stefan att -"Jag fick numret till en het tjej i helgen". Stefan ville skoja till det lite och sa -"Då får du se till att ge henne ett nummer också". Självklart syftade han på överaskningssex. Men svaret blev -"Nej alltså, jag har redan fått hennes mobilnummer bruschan!". SPRÅKBARRIÄRER!

Fördom eller Fakta?
- - - Jobbar i en butik där vi tillhandahåller en hel del varor, t ex Riskokare. Jag tror inte jag överdriver när jag säger att 90% av dem som handlar riskokare är asiater.
- - - I butiken finns även ett skyltfönster med diverse knivar, typ Leatherman, Gerber, Victorinox osv. Förvånansvärt ofta står det killar i 17-24 års åldern där och kollar. Och vet ni var killarna ser ut att komma från? Balkan!
- - - 9 av 10 som vi haffar för snatteri är 13-20 år och från utsocknes. Rättare sagt, från ett annat land.

Haha, vad hemsk den här bloggen blev! Jag älskar det!


Årets klumpigaste:
Affe slickar på en iskall Whiskysten och fastnar med tungan och måste spola varmt vatten på den. När stenen lossnar sitter även en del av tungan kvar på den.

Årets fylltecitat:
"Affe, jag har en idé!! Vi drar till Harrys! Jaa! Affe, du, vi drar till Harrys?"
5 minuter senare
"Affe var är vi på väg? Till Harrys? Vad fan då för?"

Årets komiker:
Kung Appelquist

bubblare:
Joakim Remes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0