Nytt år!

Har sett på andra bloggar att man visst ska skriva ut nyårslöften och tala om hur fantastiskt underbart bra man planerar att nästa år ska bli. Det tänker inte jag göra. Jag är bitter och cynisk. 2009 kommer bli ett jävla skitår bara så ni vet.

Anledningar till det är:

# Ska ta examen det här året och för det krävs en jävla massa plugg å ångest å skit.

# Om jag mot förmodan lyckas ta examen så blir jag examerad marknadsförare rakt ut i en arbetsmarknad i kris, tack för det Bush!

# Jag kommer troligtvis bli ett år äldre = ett år närmre 30, plus att man antagligen får ännu sämre fysisk status.

# Med sämre fysisk status kommer säkert nån annan konstig fysisk defekt som har en tendens att hända mig och jag får säkert operera mig för fjärde gången.

# Affe kommer hitta nya buggar i NHL09 som han kan göra fegmål på så han slår mig och jag tappar humöret och får gå på anger management-kurs.

# Förmodligen så kommer det gå helt käpprätt åt helvete med tjejen jag gillar, som det brukar göra, det händer förmodligen inom en månad och då kommer jag vara ännu bittrare.

# Alla andra i min omgivning kommer få fitta i massor å jag får nöja mig med Affes mamma.

Som ni ser så kommer det bli ett skitår och därför är det lika bra att måla fan på väggen och kasta yxan i sjön med en gång. Bevis på att det kommer bli skitår har man redan oxå fått, har varit helt seg hela dan och varit törstig som fan trots att jag var beredd på det å därför drack en jävla massa vätska igår och i natt. Nej jävla skitår det här har varit, jag ger upp det nu.

Det bra med den här bittra inställningen är att jag inte har några förhoppningar och kan bara bli positivt överraskad. Folk med bra nyårslöften kan ju bara bli besvikna nästan, eftersom dem där löftena ändå brukar gå åt helvete. Så i slutändan är jag vinnaren era jävla nötter.

/ Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0