Dessa blattar

Om ni ska gå till ICA se till att gå in från parkeringshållet då det tydligen har blivit farligt att gå in från andra hållet. Ett styck knivrån där igår och min gissning är att det var tre st blattar som tyckte dem var häftiga och tuffa. Det går inte att rådgöra med såna här människor då dem saknar hjärna och borde deporteras dit där dem kom ifrån. Å nej jag är inte rasist men däremot gillar jag inte kaxiga blattar som inte kan sköta sig, borde vara tack å hej till dem å åka hem till landet där dem läser 20p hat mot andra folkgrupper, 40p barnsoldat, 55p maskingevär, 15p knivrån, 40p folkmord, 30p koncentrationsläger, 20p diktatur, 15p respektera din mamma men inte andras mammor, 42.5p grov hårväxt och 50p landminor.

//Stefan the blattehater ibland, inte ivan dock!

Kommentarer
Postat av: Andy

Teleborg har fan blivit rejält mycket sämre sen jag bodde där back in the day. Det brukade vara en barnfamilje område men nu har det mer eller mindre blivit ett nytt Araby/Dalbo. Tragiskt...

2009-01-30 @ 17:22:58
Postat av: Ivve

Tråkigt Stefan... Kolla länken. Det står "Bara fittor sticks" den är målad av supportergruppen som jag tillhör, Delije North. Den är målad utanför våran stadion i Belgrad... som en påminnelse att man inte ska använda kniv i tänkbara slagsmål. Nu ska jag ut och supa ner Affe...ha sig

Postat av: Stefan

Kom inte in på länken. Men iaf så är det lite intressant att dem uppmanar till att inte använda kniv istället för att uppmana till att inte slåss överhuvudtaget. Behövs det sägas mer?.......

2009-02-01 @ 20:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0