Begåvat!!

Fråga: Varför fan samlas man ett gäng hos någon för att dricka gift, spela musik skadligt högt och föra skrikande diskussioner för att sedan gå iväg till ett ställe där många människor som har valt att ägna sig åt samma beteende samlas för att fortsätta med exakt samma sak plus att man ställer sig tätt ihop å sen skakar man på kroppen i takt(?) till musik man avskyr och sen i vinglig gång gå mot en bensinmack för att ära pulvermos med två smala korvar till och sedan bege sig hem och skriva konstiga saker till folk på msn kl 03 och sedan mitt i dessa konversationer glömma bort dem och lägga sig ner i sängen för att förpassas till ett medvetslösliknande tillstånd?

Svar: För att man vill ligga. Å då menar jag inte bara ligga ner. Jag menar med kvinnligt sällskap som ligger naken och särar på benen där hon är fuktig och man kör sin uppförstorade balle i rask takt fram och tillbaka i hennes fuktiga område tills det kommer klet.

Slutsats: Eftersom man ändå inte får ligga så kan man lika gärna strunta i beteendet å helt enkelt stanna hemma och vilja ligga. Man får ju inte ligga i nåt av fallen men stannar man hemma så slipper man iaf baksmällan. Å så kan man runka.

Kommentarer
Postat av: Ivve

Ska jag gissa vem som har skrivit inlägget?? En korv med mos på att det är Stefan....??

2009-01-18 @ 00:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0