Aaaj!

Jag säger aj i förväg! Idag är det inte så mkt aj utan mer bara att armarna är oanvändbara men säg i övermorgon så kommer dem vara sämre än oanvändbara å bara värka. Varför då undrar ni (eller du för det är väl typ en som läser den här skiten)? Jo för att Stefan följde med bandybollen till gymmet som ser ut att vara hämtat ur nån Rockyfilm. Helt meningslöst egentligen eftersom jag vet det inte kommer bli en vana. Men ryggen behövde en genomkörare.

Det borde ju stämma in med min profetia att det kommer bli ett skitår, värk är ju inget bra. I övrigt så har hittils profetian med att inte ta examen stämt, inte pluggat nånting ännu, fan! Å så bruden med såklart, hade tänkt träffa henne under former där jag vet hon inte är upptagen med något dan efter å se hur hon gör men inte ens det får man chansen till då hon först valde att åka tillbaka hit över nyår typ å sen direkt dra iväg till en kompis i nyköping å sen åkte dem vidare upp till sthlm å hälsade på hennes ex, skulle komma tillbaks på söndag sa hon. Gjorde hon det? Nej! Måndag då? Nej då visar det sig hon åkt hem till mor å far istället för att gosa med sin katt. Subba!

//Stefan


Å precis när man trycker publicera så dimper det ner ett sms. Från henne såklart vilket är väldigt ovanligt. Kul tänkte jag å läste vidare å då var det nåt mass-sms som nån läkare i gaza kört igång. Oj vad jag bryr mig om Gaza!! Not! Släpp en atombomb över hela skiten å gör om gör rätt, det är min pappas lösning på det hela å pappor ska man lyssna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0