Typ

Min stösrsta upptäckt ikväll var att en av tjejerna i min klass, en av det bästa, hade rätt ordentlig koll på Emelie min gamla hjöryekrossartjej. Försökte förklara för henne vilken tjej jag menade å jag tänkte att det här är nog lugnt för hon kommer inte ha koll på henne men de räckte med att jag sa förnmanet på en av hennes kompisar för att min klasskamrat skulle lista ut vilken tjejn var. Det var inget som jag upplevde posititivt trots att fany stod å drog i mig å ville ligga.

/Stefan, skrivet på fyllan å jag tänker inte rätta texten

Kommentarer
Postat av: DESIGN HJÄLP?

Tjingelinge..Är du också vaken sent in på natten

2009-02-19 @ 03:07:06
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/
Postat av: Stefan

Det var ju ett viktigt inlägg mitt i natten. Frågan är: Varför raggade jag inte på Trojatjejen istället för??

2009-02-19 @ 15:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0