Stoooora bröst

Efter att ha haft lite mer kontakt med Carro-bruttan så har jag fått reda på lite mer fakta om varför hon har betett sig som hon gjort och samtidigt så har saker och ting börjat sjunka in och man inser att det är kört vilket gjorde att man blev grubblig och ledsen i helgen och för att bryta av allt destruktivt tänkande så kom jag fram till att en rejäl bläcka behövdes. Åkte hem till hemma hemma och festade med min bror i mina gamla kompisar. Bara att åka bort härifrån gör så att man får bort en del tankar. Iaf så vart vi först på förfest hos en 30+ tjej/kvinna/tant som bodde i fetekåken Arne, har nog aldrig varit i ett så fint hus. Efter förfestandet bar det av mot ett av dem sällsynta uteställena back home, det var rekommenderad ålder 28 där så jag tyckte det som 27åring skulle bli ganska skönt å va yngst för en gångs skull =).

Väl ute så var jag ännu ganska nykter å kände mig sådär igång men efter ett par vändor i baren löste det sig. Träffade på en brutta som såg slampigast nånsin ut, hon jobbade tillsammans med min kompis, som Affe kallar för MoraMicke. Hon hade en kompis som Stefan bestämde sig för å ragga på vilket gick hyggligt framgångsrikt iaf. Efter en del tajt dans (å visst taffsande från mitt håll :P) så vart det lite hångel med, alltid trevligt.

Det var väl allt från själva utestället som var värt å rapportera. Möjligtvis att jag såg Affes sliskiga gamla arbetsledare där som en gång nekat mig ett jobb. Efteråt sen iaf så lyckades jag övertala bruttan att ha efterfest och att jag skulle få sova där. Väl framme på efterfesten så intogs det mer alkholhaltiga drycker osv. Dock så framkom det att mitt ragg inte var så ung som jag trodde utan snarare en 32 taggare med två ungar. Kändes väl på festen allt eftersom att det inte skulle bli nåt KNULLANDE med henne och intresset från min sida försvann väl lite med efter man sett henne i ljus (lusten försvann säkert med en hel procentenhet).

Men där fanns en brutta till som jag till en början inte brydde mig så mkt om då jag tänkt doppa 32taggaren. Men hon gjorde vad hon kunde för å få mitt intresse iaf, satt jämte henne i köket å då började hon orma sig å ta sig på pattarna å på mutteriet å försökte se allmänt kåt ut, var nån lek där hon försökte få makt över mig eller nåt men konstigt nog så ignorerade jag bara henne å spelade svår :P. Men kan meddelas att hon hade stora lungor å fin urringening så det var svårt att hålla blicken borta därifrån. Men dem där melonerna skulle hamna i fokus lite senare då hon började prata om att hon älskade bröst och så började hon prata om att folk hade frågat henne hela kvällen om det inte var jobbigt att ha så stora bröst. Då försökte hon övertyga mig om att dem inte var så stora och ville jag skulle känna på dem för att själv se att dem inte var så stora. Till min förvåning sa jag först nej å sa det kändes lite billigt vilket gjorde henne sur, så då fick jag ju offra mig å känna på dem :P. En stund senare så blev jag själv med henne i köket och då började hon prata om ärr å då visade jag mitt stora på magen å hon blev helt till sig å sa att det var jävligt sexigt å sen såg hon att jag var lite mullig vilket tydligen var positivt å man märkte hur det började rinna till mellan benen på henne, hennes besvikelse var stor när jag sen sa att jag inte bodde där utan bara var på besök men kåt var hon. Men såklart som alltid i Sverige så kommer det en jävla cockblocker å förstör allt.

Kvällen slutade sen med att jag delade säng med 32taggaren, dock utan action. Kan meddelas att hon både sov som en stock å snarkade som ett sånt där företag som sågar i stockarna. Hon satte ett alarm på mobilen som ringde på morgonen utan att hon vaknade, det väsnades i 30 sekunder typ sen gick den automatiskt in på snooze. Proceduren upprepades kanske 10-15 ggr under morgonen sen, det var kul, NOT!

Nu är jag hemma igen å är bakis!

//Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0