Mohaha

Efter förra inlägget kände jag mig tvingad att gå till ICA å kolla om jag kunde få ut några biljetter där. Gick fram till disken å sa att jag inte hade en aning om jag kunde hämta mina biljetter där och expediten sa han skulle kolla. Han frågade sen vad det var för biljetter och då gav jag bara honom kvittot med uthämtningskoden på och då det gick upp ett ljus för honom att det var Mr Bruce himself det handlade om så blev han helt till sig. Han knappade in koden i datorn och det gick få ut biljetterna. Har nog aldrig sett en avundsjukare expedit nånsin, iofs inte så ofta man ser sådana.

Han nämnde att Springsteen hade varit här förra sommaren å då råkade jag ju nämna att jag var där oxå och då undrade han om det var den där han startade med Born in the U.S and A vilket det ju var å då började man nästan se hans förakt i ansiktet. Mumlade något om hur mkt tur vissa har. Han var dock inte otrevlig på nåt sätt men kul var det. Vi stod nog i 10 min å pratade om den där mannen från New Jersey, medan kön bakom mig bara växte. Fick höra att han varit på någon avskedskonsert i Köpenhamn på 80-talet å den var enligt honom en av världens bästa konserter nånsin.

Gick sedan vidare in i butiken och när jag stod framför chipshyllan så kom han gåendes å när han fick syn på mig sa han -Är du här nu din gris?! Varvid jag svarade att ja man måste ju fira lite å sen ignorerade han mig.

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0