Ett blogginlägg

Dagen har ägnats åt att undvika plugga. Det gick som vanligt bra. Har too much att ta tag i så jag skiter i allt istället. Orkar knappt med skiten längre. Vill slippa allt som har med skola att göra. Helst skulle jag följa med brorsan å Moramicke till Thailand om en vecka. Jävla fanskap är vad dem är, åka utan mig....igen!! Men nej istället skall tiden ägnas åt att ta igen tre tentor, gå en metodkurs, påbörja ex-arbete plus vid sidan om det så läses det en distanskurs. Skjut mig nån snälla. Nästan så man önskar sig tillbaka till kugghjulsfabriken å då ska man veta att jag ibland drömmer om stället och lättnaden när man vaknar är skönare än lättnaden när man typ drömt att man har trillat ut för ett stup och störtar 100 meter ner mot en grop full med Jehovas Vittnen som riktar ett varsitt spjut uppåt samtidigt som man hör Britney Spears nya skiva spelas, och sen då vaknar å inser att det bara var en dröm.

Aja har väl en sommar man kan se fram emot iaf. Den 7 Juni är det Bruce som gäller. Har varit en ovanligt duktig son med som köpte två biljetter i födelsedagspresent till far min, var iofs mor som blev gladast så får väl hoppas att far väljer att ge den andra biljetten till henne :P.

Nu ska jag komma på nya sätt att orsaka sig själv fysisk smärta som dövar det man känner på insidan, är lite sugen på att runka med en sax.

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0