Blir hungrig

Har precis tittat på damernas Super-G i VM och det ju gick ju bra.....för den som vonn då. Anja Pärson åkte ur å nu står hon å ursäktar sig i TV men allt jag kan tänka på är att hon ser ut som en julagris, jag blir hungrig! En annan sak jag funderar på är varför det heter Super-G!?! Nån som vet varför? För att åkarna verkligen är på G, ja verkligen på Super-G? Eller för att dem har G-string på sig, en riktigt Super-G-string? Eller för att det vibrerar så gött i skidorna så det sprider sig till G-punkten, ja Super-G-punkten då?

Verkar vara ett jävla strul med Springsteenbiljetterna för dem som har köpt till sommarens konserter i Stockholm. Eftersom jag är en av dem så hoppas jag verkligen inte det är strul med mina med, kanske får springa å kolla på ICA om man får ut dem där. Men jag får se på biljetterna som tjejer å tjejer får jag aldrig strula med så det ska nog lösa sig.

Å ja just det imorrn så fyller Barnarpsdåren år. Är det några som är sugna på att bli bjudna på tårta av honom å sen festa till det lite? Isf hör av er till honom inatt kl 05:00 typ. Ring gärna multipelt antal ggr. Kanske 23 skulle vara en passande siffra. Jag har köpt en Man U-tröja till honom med Gary Nevilles autograf på. Den blir han nog glad av.

Nu intervjuar dem Lindsey Vonn på TV å hon gör mig hungrig av andra anledningar, där ligger du i lä Anja, se och lär. Tjockis!

Finns det heta svenska kvinnliga idrottare? Kom gärna med förslag. Veronica Wagner behöver inte nämnas för hon är redan paxad av en havsvarelse.

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0