Belöning

Jag och Dåren är som vanligt ute i sista minuten när vi skriver arbete och måste jobba som två gnuer (hur dem nu jobbar) Mån-Ons. Ikväll så är det inmatning av en massa vetenskapliga teorier som måste plitas ner. Samtidigt kom jag på att jag var jävligt sugen på en öl men jag hade ingen kall. Så jag kom på ett perfekt belöningssystem. La in en öl i frysen och systemet går då ut på att ju mer jag skriver ju längre får ölen ligga kvar i kylen å ju längre den ligger kvar ju kallare blir den. Mycket skrivande är lika med iskall öl och lite skrivande är lika med pissljummen öl. Dricker jag den pissljummen så kan jag iofs låtsats att det är en festivalöl vilket passar bra en dag som denna när det avslöjats att Metallica kommer att spela i Hultsfred i sommar på någon endags-rockfestival.

/Stefan som helt plötsligt blev rätt motiverad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0