Affes penna

1/4 eller var det 1/5 av alla Amerikanska män skulle ligga med Brad Pitt OM det ledde till att de fick ligga med Angelina Jolie.
Funderar på om jag själv skulle ta pitt (haha, dubbel betydelse) för att få doppa Angelina.

Slutsats: Om Pitt bara behövde stoppa in, och dra ut pitt, en enda gång, hade jag gått med på dealen. Hade jag däremot tvingats bli hårdpumpad i en kvart för att få smaka Angelina hade jag tackat nej till detta förkastliga förslag.


Jag skulle vilja se en sitcom i stil med "2 ½ Men" där Stefan medverkar. Där får man följa mig, Stefan, och en.... eeh... liten hund, i vårat dagliga liv. Stefan som har världens otur med tjejer, förlorar i Nhl, och sitter inlindad i en filt i min soffa. Medan jag kärar ner mig i tjejer som har pojkvän, blir bästa vän med tjejen i fråga samt. struntar i disken, äger i Nhl09 och sparar olika skäggformationer.
Hunden äter, bajsar och sover... typ. Skulle du se serien?

Mitt jobb annonserar att de söker en ny arbetsledare, eftersom hälften av personalen blir på smällen eller börjar plugga. Är grymt sugen på att söka tjänsten. Har börjat jobba på saker jag anser mig vara dålig på. T ex, säga ifrån när jag ser några skitungar stöka i rulltrappan eller sno "gratispennor". Förr lät jag dem hålla på. Jag vet ju att vi fyller på pennor varje dag och att de inte kan leka i rulltrappan så fort nån annan ska upp. Men nu ryter jag fan i.
- "Öööj! Du med fickan full med pennor! Man tar EN penna, sen skriver man upp på EN lapp vad fan man ska ha"
- "Ni där! Här leker vi inte i rulltrappan"!

Vet ni hur man ser att en bil är från Jamaica?
- På REGGAE-streringsplåten"

Vet ni hur man ser att en bil är från Spanien?
- Växellådan Emanúel

Vet ni hur man ser att en bil är från Tyskland?
- Det [German] inte!

Vet ni hur man ser att en bil är från Lettland?
- Den väger knappt någonting, den är jätte-LETT

Vet ni hur man ser att en bil är från Estland?
- Den har 100 Estkrafter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0