Affe vs. Tradera

Igår var en seg dag. Jag hade ungefär... hm.... en, två, tre.... NOLL saker att göra. 2½ men och Tomb Raider tittades på. Efter att ha gått mellan dator och tv hela dagen satt jag åter igen vid datorn och hade ingen sida att gå in på. Ingen oläst nyhet på Aftonbladet eller Expressen. Ingen ouppmärksammad nyhet på eliteprospects.com

Jag surfade därför in på tradera för att kolla på "sista minuten" fynd. Alltså sådana auktioner som går ut inom några minuter.
Hittade en klocka jag tyckte var het. Budet låg på 500 spänn.

Tråkigt som jag hade gick jag in på Pricerunner och kollade vad klockan brukar kosta. Den brukade kosta 1200-1500. Hmm... rätt billigt således.

Går åter igen in på tradera och lägger ett bud på 520 kronor. Tänker att "Äh, jag kommer ändå aldrig få den".
SMACK SMACK SMACK!!!! Grattis till vunnen auktion!! BETALA till detta konto! SMACK SMACK!
Vad i hela helvete?

Jag har ju redan en klocka! En Citizen dessutom. Skitdyr och skitfin! Vad fan ska jag med en klocka till. What!? 150 kronor i frakt? Vafan!

Så nu sitter jag här med en klocka och vet i fan vad jag ska göra med den. Den ser ut så här:


Kom sedan ihåg att farsan många gånger sagt att han skulle använda klocka bara han hade en som såg bra ut. Han känner sig lite efter när han aldrig har klocka på sig. Så vad tycker ni.
Är den för modern och hip för honom?

Farsan ser ut ungefär så här. Skulle klockan passa honom?
Farsan

Kommentarer
Postat av: mammabecka

SJÄLVKLART ska din farsa ha den där klockan :) Skitsnygg ju! Både klockan och din pappa!

2009-02-17 @ 03:18:54
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Stefan

Jävlar i havet, 18 år och trebarnsmamma. Du har legat i (notera ordvitsen) =). Nu är det som såhär att jag vill ju ha klockan. Börje har råd att köpa sig en egen.

2009-02-17 @ 03:24:17
Postat av: Stefan

Det där halsbandet du skrev om, skrev du det med en otrolig ironi eller är du seriös? Är ju en del reklam på bloggen så antar du är sponsrad men iaf om det där halsbandet fungerar så vill jag ha ett omgående. Om man använde det så skulle man kanske ha chansen att själv bli pappa en dag.

2009-02-17 @ 03:27:52
Postat av: sune

men för fan, auktionera ut klockan igen och skriv att den kostar massa dollariner så kommer nån och köper den för det dubbla, fortfarande billigt ju..

2009-02-17 @ 19:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0