Programmet presenteras i samarbete med...

Sitter och tittar på ED på Kanal 9. Trevlig liten serie men ska inte prata mer om den nu. Men när man avbröt programmet för reklam så kom det upp en närbild på en liten barnstjärt som transformerades från hängig till mindre hängig. Och så tonade man sen fram en bild på en salva. Samtidigt säger en kvinnoröst "programmet pressenteras i samarbete med Bepanthen salva". Är lite osäker på det exakta namnet på salvan. Men iaf, jag kände ganska snabbt att jag sett den här salvan innan och då kom jag lika snabbt på var jag sett den. Herr Dåre från Barnarp springer runt med den i sin "manpurse". Han blir bara mer mystisk för var dag den där Dåren.

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Andy

Hahaha! Nu måste du ju bara ta reda på varför oxå, och sen skriva det här såklart. =D

2009-04-03 @ 11:07:11
Postat av: Stefan

Är väl uppenbart. Han vill ha en mjuk men fast liten stjärt.

2009-04-03 @ 13:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0