Lesbianer hit å lesbianer dit

Måste få det där senaste inlägget att hamna lite längre ner så får skriva ett nytt. Vad passar då bättre att skriva om än två lesbianer? Inget, så då får det bli om två lesbianer.

Det här inlägget kommer alltså att handla om två lesbianer.

Igår när jag å Dåren skulle gå till bibblan och plugga till metodomduggan så stod det två lesbianer utanför entrén. Dem hånglade. Då menar jag inte träffas lite på middagsrasten och säga hej å kramas lite å pussas lite hejdå igen utan regelrätt sängkammargrovhångel. Dem åt upp varandra. Så då har man sett det med, check!

Dock så tyckte jag mest det var stötande och obekvämt. Inte för att jag är gammal å konservativ men stå ivägen för folk ett par meter från dörrarna och grovhångla is to much. Oavsett lesbianer, stjärtgossar eller vanliga par (så som naturen vill det skall vara :P) så är det lite väl.

Min första tanke när jag såg det var: "vart har dem den dolda kameran". Tanken finns väl kvar ännu att det kan ha varit så. Annars var det en "vi är öppna med vår gayighet och ska visa hela världen det" som gått till överdrift.

Idag har det c-uppsatsats och under hela dan satt den ena lesbianen precis bakom Dåren utan att han en enda gång frågade om han fick vara med å leka med henne å hennes lesbianvän nån gång, illa! Kan tilläggas att iaf den lesbianen såg bra ut. Inte nån man om man säger så.

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=iJpW7lNoIfM



Affe, hoppas det här gör din dag =)

2009-04-26 @ 11:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0