Skärpning - Challenge (?) - Övrigt //Affe

Nu får det bli skärpning. Vi ligger stadigt på våra 9 unika läsare varje dag men det duger fan inte längre. Ni trogna 9st, ni är verkligen bäst och får jag nånsin reda på vilka ni är ska jag skaffa er sex. Men nu ska jag försöka uppdatera oftare så att ni blir fler.

Har en eventuell challenge på gång men vi ha ert medtyckande;
Några hundra meter ifrån mig finns ett Subway-hak. Ni vet, de säljer baguetter med mumsiga tillbehör. Där inne jobbar en tjej, som enligt mig, spanar lite extra när jag kliver in i "restaurangen". Jag undrar nu, allra ödmjukast, hur många poäng är det värt om jag bjuder ut henne på dejt?
Jag menar, risken att få nobben och bli hånad är minst sagt överhängande. Och jag är inte heller någon van charmör (fast jag erkänner att mina senaste månader varit euforiska). Min puls kommer vara enorm och jag kommer vara nervös och inte våga utföra "challengen" på flera dagar. Hur mycket är detta värt?

Lämna mitt nummer: 5 poäng?
Få hennes nummer: 7 poäng?
Hon tackar ja direkt: 10 poäng?
Det blir dejt: 15 poäng?
Dejter leder till hångel: 20 poäng?
Dejter leder till samlag: 25 poäng?


..........Jag vill veta vad som är rimligt!


Utgång i Lördags (11 oktober) med en av de hetaste tjejer som finns i Sverige (jag skojar inte) och med min kära Bella. Myste mer med Bella än någonsin förr och lade märke till att vi tydligen höll handen i ca 14 minuter. Hon åker dock till sin kille på Lördag. Det svider. -"Som att få urin i såret på snoppen", som Stefan hade sagt.

Otroligt bakis på Söndagen (idag 12 Oktober). Bakispizza i stan och fika med hon, Sveriges snyggaste, och hennes kompis som trots överbett är enormt inbjudande till sexuella fantasier och kanske (?) någon gång en dask på draken. Men inte idag. Idag har jag en manlig bekant som sover i rummet intill. Då får man inte slaska med snoken. Vissla med veken. Rulla med rallaren.

Lägger upp en bild på gårdagens största tattare när vi ändå är igång.

Titta, en tattare!




The lord has spoken!


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Moget!

2008-10-13 @ 10:05:48
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Stefan

Moget eller ej det kan man säga vad man vill om. Men jag tittade lite i din blogg för å se hur en mogen blogg skall se ut. Den var totalt intetsägande, dötrist och jävligt ytlig. Då både skriver och läser iaf. jag hellre en omogen blogg.

2008-10-13 @ 12:10:05
Postat av: Affe

Jag skrev att hennes överläpp såg deffekt och skäggig ut. Kanske inte det smartaste men hon måste tas ner på jorden för hon tror hon är snyggare är våran fika-kompis. Å det är hon ju inte. Hon ser ju för jävlig ut sa jag ju till dig i Måndags.

2008-10-13 @ 12:35:10
URL: http://stefanochaffe.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Men det är ju ni som har problem, som måste säga till mig att jag tycker att jag är "så ful". Varför inte bara ignorera liksom? Jag skiter i vad två anonyma typer skriver om mig liksom.

2008-10-13 @ 13:03:07
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Stefan

Jag har inte sagt nåt ditt utseende, du får lära dig räkna.

2008-10-13 @ 13:06:04
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Jag behöver tas ned på jorden för att jag tror att jag är snyggare än er fika-kompis? Tillåt mig SKRATTA! Jag vet för övrigt inte ens vem er "fika-kompis" är.

2008-10-13 @ 13:09:41
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Stefan

Skriv inte ER hela tiden. Vi är inte en och samma person och det är inget som säger att jag står för vad Affe säger.

2008-10-13 @ 13:11:14
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Orka :P

2008-10-13 @ 13:13:53
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Affe

Nej faktiskt inte. Förstår att tungan sticker ut :P När jag blir arg och ledsen sticker min tunga också ut. Jag ska inte vara elak längre. Jag har bara vaknat på fel sida. KRAMMMIZZZZZ!!!!!

2008-10-13 @ 13:16:05
URL: http://stefanochaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0