Om att bajsa hemma... och sånt. /Affe

Hemma behövs inte samma procedur som på jobbet. Här är det inte lika viktigt att hålla volymen nere. Visst, det hörs igenom väggen när någon spraylackerar toaletten, men jag skiter fullkomligt i vad mina grannar hör och inte hör.

Däremot har jag märkt en sak om hur min hjärna fungerar och jag delar nu med mig det till Er, för att se om jag är ensam om detta eller om fler delar mina innersta tankar.
Till historien ska sägas att jag alltid låser dörren till min lägenhet. Detta pga att det raglat in fulla människor när jag haft olåst, att folk gått in i fel lägenhet eller för att folk inte ska kliva in utan att förvarna när jag daskar drake eller "make sweet love" med någon naiv ung tjej. Därför låser jag alltså.

Nu är det så, att ibland, när jag sitter med vidöppen dörr till toan och bajsar så kommer jag på mig själv med "Fan... låste jag verkligen dörren?". Jag sitter alltså och analiserar med viss risk för att någon kan gå in i lägenheten och se mig sitta och klämma. Jag blir lite pirrig i kroppen. Bestämmer mig för att "take a walk on the wild side" och tar av mig jeansen. Kastar jeansen utan räckhåll från mig. Tar även av mig kalsongerna och kastar dem långt ut från badrummet. Skulle någon komma in nu skulle de alltså se mig sitta i enbart t-shirt på toaletten. Jag tycker det är spännande och fnittrar lite. Sen går jag ett varv naken i lägenheten. Ingen kommer in. Jag klär på mig igen.......

Det är mitt sätt att få in spänning i vardagen. Vem behöver fallskärmshoppning liksom.

The lord has spoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0