Nattsudd med Affe

Sitter och nattsuddar lite. Blir lätt så när man är ledig från jobbet några dagar. Försöker lista ut hur man lägger upp en video på bloggen men hittar ingenting. Får hugga tag i det en annan dag.

Vet inte om ni minns "den nya tjejen"? Hon som hängde med hem till mig en natt efter festande i stan. Jag sitter i detta nu och funderar på om jag ska höra av mig och fråga om hon vill umgås nakna. Beskrev förrut att hon verkar vara den typ av tjej som är känslomässigt labil. Att hon öppnar sig helt för någon hon träffar första gången och berättar om barndomstrauman och sviniga pojkvänner. Hade jag legat med henne hade hon antagligen trott att vi var ihop. Och det är inte det jag är ute efter. Så jag sa, ganska stolt, nej och vi kom överens om att vara vänner. Sen dess har vi inte hörts av. Nu har jag dock haft en dry-spell på.... hmm... typ 8-9 dagar (låter som att jag alltid ligger) och börjar överväga att bara vara rakt på sak.
Alltså säga till henne att;

-"Du, jag tycker inte du bidrar med någonting speciellt, du är egentligen ganska tråkig och verkar pantad, men du har en kropp som jag gärna förenar mig med över en natt. Vad säger du?"

Antagligen är det en grymt dålig idé men lite frestad är jag.

Stefan har fortfarande problem med tasken.
Detta innebär att han inte kan göra några plötsliga rörelser och kan således inte spela tennis med mig. Börjar känna mig onyttig. Inte fan kan man väl gå ut och jogga? Nej, måste hitta någon som vill spela tennis med mig, eller som sagt, få någon eller några heta, kaloribrännande nätter med hon, den korkade bruden.


Miami Ink. Grymt bra natt-TV....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0