Lägesrapport - med Affe

Utekväll i förrgår (Lördag). På plats fanns självklart både jag och Steffe. Dock styrde vi inte upp någon Cojones Challenge. Lite synd kan tyckas i efterhand då kvällen späckades med heta händelser.

1)
Affe & Stefan on fire - Två okända skånebrudar fick äran att tillbringa hela kvällen i min närhet. Numret till den sötare (?) av dem finns numera på mobilen.
2) Bakismat på Statoil varpå två tjejer på ,7½ år gamla (?), hänger på mig och Steff hem på espresso och huvudvärkstablett. De skickades dock hem från lägenheten runt 4-snåret.
-"De höll inte måttet", förklarade Stefan. -"Nej.. de dög inte", instämde jag.

Upp klockan 8 dagen därpå för att tjäna närmare 230:-/h på att vara bakis. Stabilt. Bella är fortfarande inte doppad. Dock ny chans nu på Onsdag då träff är bestämd. Ge mig några tips! Ska det bli Film --> Tända ljus --> Ljuvliga komplimanger --> Passionerat sex, i gammal vanlig ordning eller ska vi få till något extraordinärt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0