Jävla kuk!

Kom å tänka på innan att uttrycket jävla kuk används ju ganska ofta. Men har det nånsin passat bättre än just nu? I natt så vaknade jag fyra ggr av att min lille vän ville bli en stor vän, det gjorde ont. Väldigt ont. Då tänkte jag, jävla kuk! Passande eller?

Innan så frågade min nya alkoholiserade kompis om jag ville med ut å ta en öl. Fick tacka nej eftersom jag inte skulle kunna gå på toaletten, har bandage runt ballen just nu å den fungerar som en jävla sprinkler när man pissar. Om inte det är jävla kuk så vet jag inte vad som är det.

Åter till när den lilla vännen vill bli en stor vän. Just nu så vill den bli stor så fort man ser nån av det andra könet, så fort man tänker minsta lilla tanke på andra könet och t.o.m när man sover. Anledningen är givetvis att den vill att jag ska lätta på trycket och den förstår inte att den är opererad, alla vet ju att när killar tänker med det "lilla huvet" så har man inte många smarta tankar så att den inte förstår att den är opererad är inte så konstigt. Men det är ju en paradox att lösningen på att den inte ska resa sig hela tiden (å orsaka smärtornas smärtor) är att man ska resa den å se till att den får lätta på trycket. Den enkla lösningen är alltså omöjlig. Kan det bli mer jävla kuk än så?

Sammanfattningsvis: JÄVLA KUK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0