Hoppar över rubriken idag

Dålig aktivitet på den här bloggajäveln just nu, speciellt från Affes sida. Borde vara jag, stefan, som inte bloggar eftersom det är tenta imorrn. Appropå tenta har jag nu gått upp tidigt (09:05) så jag kan komma iväg i tid till bibblan. Men ännu har jag inte gjort nåt annat än suttit vid datorn och när man väl kommer iväg så är väl klockan alldeles för mkt som vanligt och det finns inte ett enda rum ledigt i byggnaden. Måste ju äta frukost med, om nu inte rumskompisen köpt bröd med fågelmat i, isf. ska jag inte äta frukost. Hmmm nu står det still i huvet, kanske därför det inte har skrivits så mkt på senaste. Snart är det här meninglösa inlägget klart, kanske. Var precis på toan och gjorde tvåan. Sen gick jag ut i köket och då hör jag rumskompisen gå in på toan. Big misstake!! Nån mer än jag som tycker sånt e pinsamt, nån annan får känna lukten efter något man själv tillverkat?

Kommentarer
Postat av: Affe

Dessa bajsproblem

2008-10-30 @ 13:54:23
URL: http://stefanochaffe.blogg.se/
Postat av: Stefan

En stund efter händelsen så gick rumskompisen ut från toan och jag in igen för att borsta tanden, kan säga att jag råkade ut för en vedergällning ganska omgående.....

2008-10-30 @ 16:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0