För & Emot - med Stefan

Emot:
Folk som säger "det värsta jag vet är......" varje gång dem ska prata om något som dem inte gillar. T ex så sa en gång en midre klok man "det värsta jag vet är katter i koppel", då kände jag att han vet fan inte mycket alltså. Det är i dem här lägena jag känner att det är dags att upplysa om saker som krig (folk dödar varandra, ibland så skjuter man nån och då och då så spränger man någon i tusen splaffsiga bitar med nån form av bomb), våldtäkter (man råknullar någon utan dens tillstånd, inte populärt), mobbning (man är elak mot nån för att den är rödhårig t ex, vafan hacka på mörkhåriga med nån gång idioter) eller storbandsjazz (öronmisshandel). Summa kardemumma vårda språket lite bättre annars tas ni inte på allvar. Jag däremot som är så seriös tas ofta på stort allvar.

För:
Är fronten på en båt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0