Fika med Bella

Ger mig snart iväg för en fika med Bella. Hon är ganska pryd. Går alltid i högklackade stövlar och shoppar som om hon vore Blondin-Bella. Nu är hon ifs blond... och heter Bella.... creepy. Ibland skuttar fram och ser oförskämt nöjd ut och jag frågar
-"Vafan ere om?", -"Kolla mina stövlar", säger hon och visar något som ligger i en påse. -"De var väl fina", nickar jag. -"Ja... men jag ångrar mig. De matchar ju inte den här jackan och den andra jackan är för varm", beklagar hon sig. -"Okej... men de kommer säkert till användning någon gång". -"Fan också. Borde jag inte ha köpt dem?". -"Eeh... jag vet inte?". -"Jaja de får stå i min garderob".



Hur som helst ska jag fika med henne om en timme. Vilket innebär att hon just nu står och gör sig i ordning. Sminkar sig, matchar kläder i 20 minuter, droppar nån silicon-spray i håret (?), checkar urringningen, sprutar på sig sin parfym (Paris Hilton?), ser till att hennes jeans sitter formgjutna runt hennes gudabenådade rumpa... Fan nu blev jag hårny.
I alla fall. Tror jag ska spela lite svår. Bara säga hej, istället för att krama henne och inte överrösa henne med komplimanger. Det kommer bli kortslutning i den lilla människan. Det är bra.

Kommentarer
Postat av: Mr. X

And how did it go, mate. Did you get laid?

2008-10-05 @ 13:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0