Fenomen

Bloggvärlden är ett fenomen. Här gaddar hela Sveriges "mode-elit" ihop sig. De består av tusentals tjejer, 13-15 år, som gillar att se sig som starka och självständiga och som ä l s k a r att skriva om sin senaste väska eller eyeliner. Eloge till Ert nätverk. Det är verkligen starkt.
Nu ska vi dock försöka få tillbaka den här bloggen på rätt spår igen. Det här med att störa sig på mode-bloggar och få 34 kommentarer direkt var bara ett litet experiment.

Nyss var vi på Subway, för att bjuda ut en het tjej som jobbar där och på så vis skulle jag, Affe, få mina välförjänta poäng. Hon jobbade dock inte idag så den challengen är uppskjuten tills nästa tillfälle ges.

Bella;
Ack och ve, hon åker till sin kille på Lördag. Förhoppningsvis för att inse att hon tröttnat på honom och inser att hon saknar min varma famn, men, möjligtvis och mest troligt för att ha hett sex nätterna i ända.

Snart ska jag och Stefan spela tennis med en serb. För varje boll vi kan träffa honom hårt i mellangärdet får vi ett serb-ess. Det är kul. Varje serb-ess kommer vara värt 1 poäng i vår Cojones-Challenge. Uppföljning kommer senare ikväll.

Vill veta lite vad som är gay eller inte i bloggens nya inslag;
GAY ELLER OKEY!
Manshandväska - gay eller okej?
Speedo-badbyxor - gay eller okej?
Vaxa bröstet - gay eller okej?


Speedos - gay eller okej?

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Jag har inte skickat någon på någon och tar heller inte ansvar för andra människors handlingar.

2008-10-13 @ 15:58:29
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Jonas

Mansväska - OKEJ!

Speedos - OKEJ om man har "the stuff". Alltså inte OKEJ.

Vaxa bröstet - OKEJ, om man är GAY!

2008-10-13 @ 16:18:49
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0