För lätta poäng. Kavaj. Ännu en tattare. Omskära sin snopp. Osv osv osv...

Mycket har hänt i helgen, och pga detta har helgen (och Tisdagen) ännu inte summerats. Vi ville helt enkelt ha gott om tid att berätta om allting så det blir kvalitet och inte bara något oartigt ihopkok om olika händelser. För det första... kanske ni lägger märke till att Stefan dragit ifrån helt jävla otroligt mycket i tabellen om vem som är den störste mannen. Han är just nu flera ljusår större än mig. Detta har en förklaring;
Fest i tisdags (börjar i omvänd ordning och hugger in på helgen sen). Jag hade en polare på besök. En polare som för att verka cool hade med sin en kavaj. Jag vet att Stefan inte brukar ha kavaj. Så efter några öl kläckte jag ur mig;

-"Om du har kavajen på dig ikväll får du tiäää poäng! Tiäää poäng får du Stefan. Om du tar kavajen"


Det jag inte tänkte på då var att det var en grymt snygg kavaj och att Stefan antagligen bara blev ÄNNU snyggare av att ha den på sig vilket leder till att han får ännu fler tjejer och kan skryta ännu mer om vilken kvinokarl han är osv osv osv. Nu fick han dock sina tiää poäng och var dessutom grymt het på köpet.



Ni som är trogna läsare vet också att Stefan har opererat kuken. Han har varit lovad 5 poäng den dagen han kunde runka igen. Det tog ungefär en månad innan Stefan kunde dra i snoken. Go DownTown-MrBrown. Han har så äckligt detaljerat beskrivit hur det gick till när han låg i sängen och pulserade ut sperma i ett tidigare inlägg och jag hatar honom för det. Jag äcklas. Men jag står för mitt ord och Stefan har fått sina 5 poäng. 15 poäng insamlade på ett par dagar är mer än vad jag anförskaffat under hela denna bloggs existens. Grattis din mört.

Vi drar tillbaka klockan till Lördagkväll. Fest! (som det också har bloggats om). Bestulen på sprit av ett gäng... eeh.. ja... 17-20 (?) åriga tjejer. Satt med Stefan på Fredagen och då stack en tjej jag har sexat nån gång in sitt huvud i min lägenhet.  Jag och hon hade inte strulat på ett tag varpå jag blir förvånad över att se henne. I ren chock bjuder jag in henne på Lördagens fest, men tror aldrig att hon kommer. Visst gör hon det. Med sig har hon också 2 vänner som är lika små och naiva som henne. Kände mig som ett peddo när de stormar in i lägenheten och jag krystat måste bortförklara hur jag känner de här "barnen". Nu skiljer det ju bara 2-4 år men ändå. De kändes låååångt efter oss andra.

-"Eeh.. jag känner dem... sen gammalt... eeh... förut.. en fest...eeh.. kompis!", säger jag

Bella tittar lite konstigt på mig men köper nog min bortförklaring. Tacka gudarna för det. En annan het tjej verkar också köpa ursäkten -> Great success! Kvällen blir, som jag skrivit tidigare, läs det istället era jävla mongon, tro inte att jag skriver om allt en fucking gång till, ganska bra och det slutar med att Bella håller min hand sista delen av kvällen och sitter i mitt knä och gosar och kramas med mig. Men det får ni väl fan läsa om lite längre ner? Är du inte riktigt funtad? Förlöste morsan dig ner i en skål med starksprit?

Hittade förresten en till tattare ute på den lokala puben. Han sätter sig vid BlackJack-bordet och säger att det luktar bajs. Klart som fan att det gör när han kommer och sätter sig. Jävla bandana, brytningsfel på båda ögonen och en penis som aldrig luktat något annat än eget urin. Aldrig har den varit inne i en kärleksmussla och fått kvinnlig vätska på sig. Jävla looser....



The lord has spoken!
//Affe

Kommentarer
Postat av: mw

jadu, pinsamt är rätt ord.

2008-10-17 @ 04:44:15
Postat av: Stefan

Jag ser då inga 15 p på poängtavlan

2008-10-17 @ 14:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0