Cojones Challenge - Nya tjejen - Affe - Utvärdering

Grattis Stefan!

Kyssar blev det, men aldrig under tiden läpparna möttes var det aktuellt med händer på syndiga ställen eller känslor som svallar över osv osv. Ja ni vet. Rena pussar bara. Ett tiotal anspelningar när tjejen i fråga drar händerna genom håret och lutar sig mot mig och andas med läpparna 1,2mm från mina för att sedan när hon kastar sig över mig avbryta och säga "Nej jag tror inte jag kan".
Detta hände alltså, jag skojjar inte, nästan två-siffrigt antal gånger. En teaser alltså. Dock omfamning och fams i hår och hålla hand under en hel film men vem fan gör det lycklig? Ingen. Steffo, jag tänker till och med ge dig ett PRIS för det här; Förutom 1 poäng har du all rätt i världen i nästa inlägg skriva om hur talanglös jag är. Hur jag med 1 meter till nät och volleyboll lyckas smacka ner bollen i nät. Hur jag bara behöver träffa en husvägg med en fotboll för att lyckas. Men ändå sabbar läget. Nu var det i och för sig mer tjejen som var skum. Är detta hennes sätt att visa att hon är seriös? Alltså att om jag nu vill ses igen, för att doppa och få mina poäng, så har jag svårare att dra mig ur. Typ att om vi ligger med varandra är vi, typ, ihop? Det suger ju i så fall. Jag vill inte vara ihop. Jag vill sitta ihop. I typ.... 15 minuter.

Nåväl

Affe: 0 Stefan: 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0