C-vitamin

Nu har ni fått dras med Stefans lågvattenmärken till inlägg ett tag så nu greppar jag åter pennan med ett stadigt handtag.

Jag har börjat med en ny måltidsdryck. Är helt besatt av den;

2 isbitar
5 droppar koncentrerad citron
1 brustablett C-vitamin

Det är sjuuuukt gott. Vill bara ha mer mer mer mer mer. Ett helt rör om dagen vore inga problem. Förutom att baksidan av röret har texten "Överdriven konsumtion kan ha laxerande effekt". Och JA, det kan den, kan jag ju berätta. Sprutlackara toaletten... har... jag hört....att..... en kompis har gjort.


Har jobbat på en "shoppingkväll"... fick själv ta hand om en butik med en annan tjej. Vi sålde saker från hela gallerians butiker i någon sorts outlet. Utanför var det snöstorm med snöflingor stora som fucking semlor. Ingen vågade sig ut och hela gallerian ekade tom. Så istället tvingades vi prata med varandra. Tjejen i fråga var sjuuuukt söt och jag tog mod till mig att fråga om vi skulle ta en matbit och en öl som afterwork när vi var klara. Det gjorde vi. Rena rama dejten tyckte jag. Tills vi kom in på andra ölen och hon säger:

-"Nu ska jag berätta för min kille vilken härlig kompis jag har skaffat idag"

J ä v l a naiv tjejjävel. Inte första gången det händer. ALLTID. Man får nummer, man flirtar, man bokar in fika eller middag och sen, ur ingenstans, kommer nådastöten. -"Jag har pojkvän". JAAAA men för fan säg det innan vi fikar och sånt då. INNAN jag smörar som fan och visar mina bästa sidor. Tror tjejer att jag är intresserad av att vara kompis med dem eller vad fan är det här?

# Ser inte Charlotte Perelli riktigt jävla äcklig och sjukligt smal ut på den här bilden? Tänk er henne utan smink. Tror hon ser så jääävla gammal och sliten ut. Ryser av bilden.... bläää!

The lord has spoken!

//Affe


Kommentarer
Postat av: Affe

Kvinnor!

2008-10-31 @ 18:16:44
URL: http://stefanochaffe.blogg.se/
Postat av: Ivo

"Överdriven konsumtion kan ha laxerande effekt", är det därför ni skriver så mycket om toabesök?

2008-11-03 @ 16:48:06
URL: http://crazynorth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0