AKTUELLT - med Affe

Nhl09 Challenge står just nu 9-5 till Affe. Det är först till tio som gäller. Ser alltså ut att snart kunna kvitteras i tabellen. När vi ändå är inne på tabellen...
När vi startade denna blogg hade vi en annan layout på tabellen. Den plockades dock bort när någon nolla sa att den "Såg bögig" ut. Stefan tog till sig direkt. -"Jag vill inte vara nån jävla fikus", stånkade han. Men jag saknar den! Här kommer våran första tabell. Är den så hemsk?

Bella satt här till klockan 03.00 inatt och kollade på film, tätt intill mig, och smuttade på en cider medan jag högg in på min taxfree whiskey. Hon har pojkvän. Om du hade en partner som satt hos det motsatta könet och kollade på film halva nätterna, skulle du då gilla det? Nästan 5 veckor kvar av min challange. Det känns svårt men det är när det är tufft som de tuffa fortsätter kämpa. Ni vet. Fast det låter bättre på engelska. Jag vill sååååå hääääär gärna sexa henne. Om inte det funkar får jag bjuda på överaskningssex. Hoppa på henne i en mörk gränd nånstans.

Sitter nu med bodylotion på min solsvedda mage. Den doftar citron och rosmarin. Kommer i stämning. Kanske ska man tända ett ljus, sätta på en skiva med Dido, och göra det som Stefan inte är kapabel till att göra? Hm.... Den som lever får se. Dido.... mmmm.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0