AKTUELLT - med Affe

Frid lysa över Er!

Skriver härmed för att upplysa herrskapet om att jag kommer vara bortrest i en veckas tid med start imorgon (Fredag 19de). Jag ska mjuka upp mina stela leder på en ö någonstans i medelhavet. Därför lyfter jag ett varningens finger och råder Er att ta det som skrivs här på bloggen med en nypa salt den närmaste veckan. När Stefan får fria händer brukar nämligen hans fantasi sväva iväg och han skriver de märkligaste saker. Skriver han t ex att jag har varit tänd på en scout så är det lögn.

Jag har aldrig varit tänd på någon scout. Jag har legat med en scout. I, med ganska bra precision, 8 minuter. Inklusive förspel då såklart. -"De kallar mig för Usain Bolt", skröt jag efteråt och skrockade gott.

Intressant dag idag;

# Filat lite på mitt garn hos frisören idag. Tydligen någon "nyutbildad" som hade mig som provexemplar varpå hennes "lärare" kom och inspekterade mig som om jag var en jävla sommarstuga och hon var fastigetsmäklare. Det lät typ som om hon hade gjort ett värdelöst jobb och att "det kommer se förjävligt ut när det växer ut en centimeter". Fläskiga armar hade hon också. Fläskfittan....

Hört under dagen;
"Ta henne i röven stenhårt. Det är fan det bästa"
"Här, håll hårt i min gurka"
"Jag ska börja kalla dig mega-kuken... Så han blir svartsjuk"

Hjälp! Alla, tusentals, läsare på denna blogg. Var inte blyga! Kom med tips på "Cojones Challenges" och annat tänkvärt i kommentar-fältet! Den som kommer med ett tips som vi använder kommer få ett blått svettband med en röd glittrig stjärna på. Jättesnygg och manligare än Persbrandt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0