AKTUELLT - med Affe

Bella
Tre gånger har vi setts nu.
Första
gången hade jag aldrig sett människan. Hade arbetskläderna på, skjorta och slips, och hjälpte henne och var lite extra trevlig. Såg henne sedan på bussen och småpratade lite.
Andra gången tar vi en fika och lång kvällspromenad. Fortfarande dåligt med kroppskontakt. Händerna vill besudla henne. Tredje gången hjälper jag henne shoppa. Bär massa tungt skit.

Känner att jag står kvar på startlinjen och sätter därför igång "Operation Super Hemlig Operation". Även kallad "Ta-På-Henne". Ruffs i håret, hand på låret och lång och ovanligt passionerat besvarad omfamning. Så, med denna takt borde jag väll hinna få till det inom tiden som tickar högst upp på bloggen? Ryktet säger att jag och hon ska supa ihop i helgen. Läge då? Eller dra ut på det och bygga upp hennes åtrå och begär tills hennes sexlusta exploderar och sprudlar sin kärleksvätska över hela min nakna (?) kropp?

Det bästa med negerer är att de inte lyser i mörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0