Nattsudd med Affe II

Ivo om C-vitamin:
"Överdriven konsumtion kan ha laxerande effekt", är det därför ni skriver så mycket om toabesök?
IP: 85.228.53.232

- Det där är typ det enda roliga den grabben skrivit på.... äh, det är det bästa han har skrivit någonsin. Han har en blogg där han motiverar "reflex-inköp" och tar kort på solnedgångar. Gay eller okej? Gay.


Sitter och nattsuddar trots att jag ska bjuda en het jobbarkompis på brunch imorgon. Inte bra. Ostädat och påsar under ögonen kommer det att bli. Får hoppas på det bästa ändå. Förresten, var det inte länge sedan vi fick en statusrapport på Stefans penis? Är den läkt? Ser den rolig ut? Kan man ha sex med den? Hur luktar den?
Inte heller en bild på min fina present kan det aset lägga upp.


Bella-challangen gick åt helvete. Hade till sista oktober på mig att sexa henne men det blev inget. Kramar, soffmys osv har det blivit men ingen kroppsvätska har utbytts. Besviken och nere. Känner mig nästan lite utnyttjad. Hade jag blivit utnyttjad sexuellt hade jag gråtit.... NOT! Det hade varit helt okej. Men att känna sig som en reservpojkvän suger.


Det finns en person som kallar sig för Sälen och bor i Jönköping. Känner någon till honom? Om jag kan beskriva honom? Visst! Hår som inte tvättats på ett halvår, liten penis, ful dialekt, kompisar som tatuerar in örnan på bröstet, flickvän som ligger med mig? Ingen som känner igen honom? Hör av er i så fall!


Har haft tvättstuga för första gången på evigheter. Nu behöver jag inte handtvätta en tshirt eller ta på mig en gammal var eviga dag. Nu har jag ett lagar. Men.... alla mina kalsonger som tidigare varit röda (farsan tog in en uppsättning Björn Borg kallingar som är röda och ursköna, och nej, farsan jobbar inte som kalsongmodell) ser nu ut att vara rosa. Gay eller okej?


Sista grejen för idag. Är denna tatuering GAY ELLER OKEJ ????



Kommentarer
Postat av: Kat Von D

OKEEEEEEEJ!

2008-11-04 @ 18:57:56
Postat av: Jonas

Mkt O-gay tatuering måste jag säga... Helt OKEJ alltså!

2008-11-05 @ 22:56:13
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0