Vinterdäcksjulmiddag med frånvarande (föredetta?) framtida flickvän

Idag till slut så kom vinterdäcken på. Farsgubben fick komma upp med däcken eftersom dem fanns kvar i mina gamla hemtrakter. Det här gjorde naturligtvis inget eftersom det slutade med att pappa gjorde det mesta av arbetet. Rackarns. Nu är iaf bilen laglig men vet i fan om det inte var säkrare med sommardäcken ändå med tanke på hur mina vinterdäck ser ut, men men lagen ska ju lydas och man vill ju inte sponsra polisens julfest. Tänk om polisen kunde lagt ner samma energi på att jag riktiga brottslingar istället för att jaga folk med fel däck och som råkar köra nån km/h för fort eller nån som har varit riktigt ful å laddat ner en film.

Annars då? Vad jobbar ni med? Hmm vart ingen trekant i fredags. Orkade inte riktigt å tackade nej. Men julmaten var god. I övrigt så har inte helgen varit så väldans givande. Mest kollat fotboll vilket iofs är kul, Villa vann igen vilket e bra å lite kul att Elmander fick tröstmåla lite med ett klackmål men vad hjälper det när Villa har Gabriel Agbonlahor?? Hade egentligen inget att säga om den mannen men ville skriva hans namn, det e kul. Zlatan gjorde två mål idag, kul för honom trots att han har en riktigt stor näsa.

Brudfronten då? Jo fick lite av hennes dyrbara tid i fredags, säkert två minuter iaf. På MSN. Hann få reda på att hon ändrat sina planer om att åka hem fre-mån för att istället stanna kvar för att på fredagen planera för klassfest och på lördagen ha klassfesten. Hon skulle lussa för klassen å ha skägg. Kul för henne tänkte jag. Not!!

Kommentarer
Postat av: Affe

Skägg vardå? Jag känner en tjej som har äkta skägg i ansiktet. Skumt. Och har en stamkund på jobbet som har långa grova hårstrån PÅ näsan. På nästippen liksom

2008-12-14 @ 22:30:45
URL: http://stefanochaffe.blogg.se/
Postat av: Jonas

Vet hur det är... Om man bara åker lite för fort så tar dem och ger sjuka böter. 27 km för fort är ju fan inget.

2008-12-14 @ 23:52:07
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/
Postat av: Sälen

Sorry stefan, mitt inlägg var inte uthängning av eran blogg. Iallafall inte med mening.



Råkade bara kopierade en av nissarna som ni hade bloggkrig med, och satte Sälen istället för Jag i början.



Jag gillar eran blogg, tom. den där jäkla affes inlägg.



Fan förlåt!

2008-12-15 @ 03:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0