Nyvaken efter tentatupplur

Morrn! Har precis vaknat upp efter att ha varit å skrivit en tenta på 60 min. VM i ordbajsning blev resultatet av att inte plugga. Men skit samma har jag samma flyt som förra veckan, när det klirrade in 22.5 oväntade poäng på en gång plus att vår handledare var lyrisk över våran opposition, så kanske jag klarade mig ändå. Men då är det fan megaflyt. Å känns som megaflytet har försvunnit med. Kanske. Min flicka, som Affe lite väl målande beskrev vad hon hittat på med Lill-Stefan, har börjat krångla och därför har det inte heller fåtts några uppdateringar över våra eskapader. Finns risk det inte blir mer eskapader. Bläh!! Varför saknar tjejer ärlighets- och rakhets-gener? Har aldrig varit med om en tjej som rakt ut har sagt precis som det är utan det ska gås omvägar om alla problem och det ska tigas å ändras i beteendet istället och sen är det meningen att man som kille ska räkna ut vad fan det är frågan om. Och när det sen visar sig för tjejen att man inte förstått vad det är frågan om så är man dum i huvet. Varför kan dem inte bara säga som det är så besparar det en jäkla massa grubbel å ångest?!?! Om man nu konfroterar tjejen med sitt grubbel så kommer det inte heller tas emot väl trots att hon får ett läge att säga som det är utan nej då är man efterhängsen å jobbig.

Det värsta är när allt sen väl kommer upp till ytan så säger tjejen ja men jag ville ju inte såra dig å så är det meningen att man ska acceptera det. Det är världens största bullshit. Den enda anledningen till att det inte sagts något är feghet. Vill man inte såra så ska man säga som det är för om man kommer med osanningar å halvsanningar så litar man på dem när det kommer från nån man tycker om, när det sen visar sig att det var lögn så sårar det dubbelt bara av att veta att nån man tycker om har ljugit för en plus att man har fått gå runt med grubbel å ångest som man kunnat vara utan. Sen kan det ändå vara så att man tror man inte säger något för att inte såra men det är bara som man lurar sig själv till att tro för att man ska slippa behöva säga nåt jobbigt.

Mitt problem med tjejen är att hon sen två veckor tillbaka hört av sig en gång å det var för att hon behövda veta en sak, inte för att hon bara ville höra av sig till mig. Det är liksom hela tiden jag som får höra av mig å till slut blir det jobbigt för då känner man att man är jobbig och efterhängsen. Och när man frågar om vi ska hitta på nåt så är hon upptagen. Å visst jag vet ju att hon ofta faktiskt är upptagen och har mkt att göra men det känns ändå om man verkligen vill så kan man se till att inte vara upptagen, iaf nån kväll. Och sen bör man kanske inte säga; Nej jag måste plugga nu när man frågar om man ska göra något och sen fem minuter senare skriva på sin msn att man är ute på långpromenad. Och nu när man frågar om man ska göra något så får man som svar att hon skall hem till "några" som hon inte träffat på länge, innan hette det jag ska hem till "namn+namn". Och om man frågar om hon är upptagen i veckan så heter "ja jag är väldigt upptagen måste jag erkänna" istället för att som innan "ja det är mkt plugg plus att det är fotbollsträning och så ska jag jobba två kvällar". Nu heter det liksom bara upptagen så då undrar man om det bara är ursäkter. Aja skitsamma ska försöka sluta grubbla över det mer även om det lär gå åt skogen, men tänker iaf inte höra av mig nåt mer. Hon har bollen!!

Och nej Bajkel eller vad du hette, det här är inte humor, inte det här inlägget.

//Stefan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bitches be crazy man...

2008-12-10 @ 13:48:16
Postat av: Blajkel

om östrogen hade uppfunnits idag hade det varit förbjudet.



2008-12-10 @ 15:47:31
URL: http://blajkel.blogspot.com/
Postat av: Stina

haha, rolig blogg :)

2008-12-10 @ 16:34:21
URL: http://sttina.blogg.se/
Postat av: sabba

Det här var ju kass...... har du NÅN läsare ?

2008-12-10 @ 16:45:01
Postat av: Victoria

W8, w8, w8, skageracksdoftande? ;o

2008-12-10 @ 16:54:32
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Stefan

Haha där har du en poäng Blajkel. Vi får starta en kampanj.

2008-12-10 @ 17:24:57
Postat av: Stefan

Svar till Sabba: Ja! Därmed inte sagt att dem är många.

2008-12-10 @ 17:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0