Jobbfest - Affe

Hade jobbfest i helgen. Rätt avslagen tillställning men ett hett ämne som kom upp var frågan;

Om det gick att suga av sig själv, skulle man göra det då?

Först ska sägas att det för mig, och Stefan, är ett mirakel att tjejer ens är villiga att ta den där hängande saken i munnen. Guuuú va äkklitt! Men, jag tror så här, om man får välja vad som är skönast av att bli avrunkad eller avsugen av en tjej, så väljer nog många avsugen. Eller? Jag hade valt det i alla fall. Så är det inte då logiskt att man skulle suga av sig själv om man kunde? Istället för att runka av sig själv? Men jäääääääääääääävlar vad man skulle tvätta och tvåla och parfymera snoppen först? Eller?

Återkommer när jag tagit bättre ställning i ärendet....

Kommentarer
Postat av: HellePop

Neeeej ingen parfym eller två - inget vidare o ha i munnen! Men däremot en rentvättad "snopp" där tvål o shit är väl avsköljt. Lycka till med ditt projekt att suga av dig själv! Stretcha på! Hahahaa

2008-12-10 @ 20:52:37
Postat av: Stefan

Är egentligen inte anledningen till att man hellre väljer avsugning när en tjej är med för att man inte kan göra det själv. Om man får välja mellan något man själv gjort 3425978 ggr eller något man inte får vara med om alls lika ofta så blir väl det alternativet mest spännande? Dock så tycker jag nog inte det spelar så stor roll då det väl egentligen är som så att det är någon annan som utför själva runket eller suget som gör det så mkt trevligare än när man gör det själv. Jag skulle inte ha problem med en tjej som inte vill gå ner iaf.

2008-12-10 @ 21:02:36
Postat av: Affe

Nej problem har man ju inte. Hittar man en tjej som är villig att idka sex så avgudar man ju henne =)

2008-12-10 @ 21:03:57
URL: http://stefanochaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0