jag tror jag hatar tjejer

Varför låter man sig påverkas så mkt av människor med östrogen? Man borde vara hård å rycka på axlarna men här är jag, helt knäckt. Varför då? Vet inte exakt. Men min krångliga flicka hörde till slut av sig å ville hitta på nåt innan juluppehållet å onsdagkvällen var den enda som passade för henne så det fick man ju rätta sig efter, såklart. Inte kan man nån gång rätta sig efter mig. Tisdan hade passat bättre men den skulle ägnas åt glöggkväll. Å onsdagen skulle kanske ägnas åt nån klassgrej (för 325469:e gången på tre veckor) men på onsdagmorgonen hörde hon av sig å sa hon var ledig. Hade hon valt nåt annat i det läget hade jag nog sagt tack å hej till henne.

Men iaf så skulle det bli av. Vi skulle ses för att handla lite mat var den ursprungliga planen men det skötte hon sen på egen hand under dagen. Men när jag sen hörde av henne senare på dan så visade det sig att hon glömt köpa en ingrediens så vi skulle få gå å handla ändå. Hon frågade oxå om vi kunde vara hos mig denna gången för hon hade så stökigt hemma tyckte hon. Då ska man veta att när hon har stökigt så ligger det typ två strumpor i soffan och en tidning på bordet, och hon vet att jag direkt inte är så knusslig över stökighet. Så det var snarare första tecknet för mig att det inte skulle bli som jag ville, anade ju att hon ville vara här så hon kunde gå hem när hon kände för det, är vi hos henne så vet hon om att det blir övernattning eftersom jag inte går hem frivilligt och hon inte vågar säga nåt annat. Eller ja det vet man ju inte för jag har ingen aning om vad jag har henne. Vill hon vill hon inte? Ingen aning.

Men iaf så gick vi å handlade den sista ingrediensen och sen gick vi inom hennes place igen för att hämta upp resten, då hördes det att det spelades musik i hennes lägenhet från nåt å jag frågade vad det var. Det kom från datorn sa hon och så la hon till att den kan vara på = tecken nr 2 på att hon tänker gå hem, skulle inte lämna datorn med musik på om hon inte tänkt gå hem igen. På vägen sen pratade hon om att hon blivit så oseriös på sistone å bara festat och varit uppe aldeles för länge osv. Väldigt intressant att höra för mig eftersom hon inte nämnt ett dyft om det innan å man undrar för sig själv varför man aldrig får nån inbjudan till att vara med å festa, samtidigt så går man å säger oj vad kul du verkar ha haft det iaf å låtsats mena det. Sen blir det ännu värre när hon börjar prata om tisdagens glöggkväll där hon fick för sig att hon skulle gå ut på ena studentpuben eftersom folk gick hem tidigt och att hon hade två kompisar som skulle ut. Hmm jo så kan man väl göra började jag tänka innan hon kläckte ur sig "så jag ringde Daniel å sa, -du ska med ut"........ÅHHH du ringde Daniel å bad han följa med ut, Så kul, Verkligen, han är så rolig å cool den där Daniel, verkligen kul du ringer honom. Vafan vafan hatar hon mig eller? Få höra av tjejen man dejtar å gillar att hon ringer andra killar och ber dem följa med ut istället för att ringa mig. Då ska man veta att denna halvindones som heter Daniel var med på den enda fest jag fått följa med på hittils å han råstötte på henne då. Jag hatade den festen. Och honom, jävla dampkille som skulle stå i centrum hela tiden. Men kul att hon ringde honom, verkligen.

Aja kvällen fortsatte och vi lagade mat å det var finemang å bla bla bla. Sen skulle vi se en film. Ville ha en lugn film sas det, valet föll på Into The Wild. Dåligt val. Sinnesfilm. SE INTE!!! Men aja film kille å tjej = sitta å gosa å mysa...eller? Nej såklart inte. Brudfan sätter sig i ena hörnet av min stora soffa och lutar sig mot armstödet. Inte särskilt inbjudande. Efter halva filmen pausar vi lite och reser lite på oss och sen sätter vi oss ner igen men samma sak då. Men hon behagar till slut lägga sina ben över mig iaf. Det var så mycket action jag fick. Vi pratar lite slött samtidigt som filmen rullar på i bakgrunden. Verkligen pissfilm. Sen så börjar hon prata om att nån gång nästa termin så ska en av hennes kompisar flytta in hos henne av några skäl som nämns som praktiska. Man blir ännu tröttare å undrar när fan i helvetet ska vi kunna ses nu då? Kommer man nånsin få vara ensamma. Kommer hon asa med sin kompis hit ifall vi ska göra nåt här? Å vem fan vill bo ihop i en ministudentlägenhet? Hur kommer man ens på idén!?!?

Aja vi tittar en stund till å sen säger hon innan filmen är slut att hon ska gå hem å sova. Å där nånstans är kvällen fullbordad som en skitkväll. Vi småpratar lite ut i hallen å kramas hejdå å god jul och pratar lite till å hon undrar när jag kommer tillbaka hit igen å jag undrar när hon kommer tillbaka. Innan nyår visar det sig för hon skulle tydligen fira i stan hos en kompis. Den givna följdfrågan från henne på det är då??? Ja vad säger ni? Min hade iaf varit -vad ska du göra då? Men nej det blir ingen fråga utan hejdå.

Hur f-n kan det ändras från pusselipuss å gosgos till nån hata mig kampanj bara sådär??

Aja nu skrev jag ett långt inlägg här å alla ni som lyckats läsa hela skiten ni är bra människor, eller så är ni bara väldans uttråkade. Aja det e inte så viktigt, känns bara som lite terapi att skriva här.

//Stefan

Kommentarer
Postat av: Jonas

"så vet hon om att det blir övernattning eftersom jag inte går hem frivilligt och hon inte vågar säga nåt annat" Den meningen är så jävla rolig! Överrasknings-sexar du henne då också?

2008-12-18 @ 21:55:02
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/
Postat av: Stefan

Nej det är lite som jag skrev i älgskogsinlägget inte riktigt tillåtet

2008-12-18 @ 22:26:11
Postat av: Affe

vet ni vad jag hatar? Charlotte Perelli.

2008-12-18 @ 23:15:36
URL: http://stefanochaffe.blogg.se/
Postat av: Tjej

Förlåt, men vilken bitch. Hon verkar inte veta vad hon vill så skit i henne! Fan va ledsen jag blir...

2008-12-19 @ 12:31:49
Postat av: Stefan

Jo du har nog rätt där med att hon inte vet vad hon vill men det e så svårt å bara skita i henne med för det är ju liksom raka motsatsen till vad jag vill. Å sen så får jag lov å säga att hon inte är bitch, är den mest obitchiga jag träffat tror jag vilket oxå är det som gör hennes beteende så konstigt för mig.

2008-12-19 @ 13:17:34
Postat av: Anonym

Jag förstår vad du menar. Jag känner inte henne så jag borde inte sagt så, förlåt. Det verkar bara som om hon vet att hon alltid har dig där när hon vill prata om sina grejer och sen så verkar hon inte bry sig om dina känslor överhuvudtaget. Det var bara det jag tyckte var bitchigt och speciellt om ni har haft någonting med varandra innan. Men jag hoppas verkligen att det löser sig..PUSS!

2008-12-22 @ 19:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0