Bella - del 797546 eller något sånt

Stefan är enligt en av våra läsare väldigt bitter. "Bitter-Stefan" kallar han honom. Det kompletteras tydligen bra med mig, som han kallar för "Grotesk-Affe". Helt taget ur luften tycker jag. Men nu ska för ovanlighetens skull även jag vara bitter.

Bella. Jävla människa. Kväll efter kväll umgås vi. Hon ser till att sitta tätt tätt tätt intill mig. Flyttar jag bort en decimeter flyttar hon efter. Hon berättar hur jobbig hennes kille är. Berättar hur jag är den enda som "får henne att skratta så mycket att hon nästan kissar på sig". Sen går hon hem, sätter sig på msn och döper sig till "Bella - saknar min pojkvän jäääättemycket! älskar honom sååååå. kyss kyss!". Kyss mig i häcken fan! Skenheliga jävla subba.

Så sitter jag där igen, ett par dagar senare, tätt intill henne, och andas in doften av hennes hår, njuter, och mår bra av värmen av att sitta tätt intill.....

Kommentarer
Postat av: FCRS

Men snälla du, det är du som är tjejen och hon killen. Du måste vara mycket tuffare, visa att det inte går att leka med dina känslor. Du får inte vara nån såld typ som följer efter henne överallt och som gör allt för henne när hon sen inte släpper tbx. Hon glider ju på dina fördelar man kan säga att du är en utnyttjad individ.....

2008-12-11 @ 09:28:52
URL: http://Crazynorth.blogspot.com
Postat av: Stefan

Jag tycker vi lyssnar på Blajkel å börjar förbjuda östrogen så kommer allt att lösa sig. Iaf ett tag sen dör mänskilgheten ut men det är sånt man får ta.

2008-12-11 @ 15:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0