älgskog

Har ni tänkt på det här med älgskog? Jag har gjort det iaf. När man säger att några har haft älgskog eller vad fan det nu är man säger så menar man att dem personerna har utfört snuskiga samlagsaktiviteter. Men vem fan kom på ordet älgskog? Ok jag vet att ordet är älskog men när man säger det snabbt så låter det som älgskog, iaf i mina öron. Å när jag hör det ordet så tänker jag på en skog med älgar i och i det här sammanhanget så ser jag två älgar som gökar på varandra och det är nånstans här det blir konstigt i mitt huve när jag hör att några har haft älskog. Vad fan har dem haft för sig i skogen egentligen?

Å så funderar man vidare på det och tänker att det kanske är en människa och en älg som har gökat, det låter mer logiskt med ordet älgskog då. Men nähe det är visst inte acceptabelt att göka med djur, det får visst inte ens kallas för samlag utan då ska det heta tidelag. Vad fan menas med tide?? Låter ju som man ligger med en urmakare, å det är ju iofs ok! Men sen om man vänder på det, om ett djur pökar på en människa så är det visst ok. Inte fan är det nån som tar avstånd från en hund, låt oss kalla den Joppe, som juckar på mitt ben. Nejdå då är det lite roligt å gulligt att Joppe visar uppskattning för mitt ben. FÖRSTA gången vi träffas liksom. Rakt på sak å det är helt ok!?!? Fan gör man samma sak på en tjej så åker man ju in, å gör man det på låt oss säga en älg ja då är man konstig!! Vad är det för jävla värld vi lever i???

//Stefan

Kommentarer
Postat av: Anonym

hårda tider brosan ;)

2008-12-15 @ 21:09:34
Postat av: Affe

vafan snackar ni för språk i sydsverige? Älskog används fan inte i norr.

2008-12-16 @ 00:06:03
URL: http://stefanochaffe.blogg.se/
Postat av: Sälen

Joppe är en sexmissbrukare som förpassats till hundkropp av Buddha

2008-12-16 @ 00:33:21
Postat av: Stefan

Affe du får nog uppdatera ditt ordföråd, det är inget geografiskt i det ordet. Sopa! Prova med en wiki på ordet.

2008-12-16 @ 15:00:20
Postat av: Affe

Okej jag formulerar mig så här; Använd inte fornnordiska.

2008-12-16 @ 15:35:47
URL: http://stefanochaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0