Aj aj aj i min kropp

Vaknade upp nyligen för årets näst sista dag med smärtor å seghet i min kropp. Varför är det så? Har funderat på det en stund nu. Är det för att jag varit iväg och åkt skidor? Det tar ju på låren när man kommer där i 100 knyck och sicksackar sig emellan alla människor som verkar har rymt från nån psykavdelning där dem sitter för att dem tror dem är plogbilar. Är det för att min bror tacklade mig när vi hoppade av en lift för att sen åka rakt över mina skidor och haka fast i min ena skida så att skidorna på nåt sätt åkte på ett varsitt håll utan att man kunde stoppa dem så att ena knäet försökte hoppa ur led och svanskotan fick en rejäl smäll när den daskade ner i det isiga underlaget. Är det för den sega bilfärden där man sitter å trycker i ca 10 timmar? Är det för den långa promenaden i kylan igår där knäet såsmåningom gjorde sig påmint? Eller är det hyvää hyvää håll i er nu för att jag fyller 27 jävla år idag??

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Jonas

Haha... Du är gammal! Haha...

2008-12-30 @ 17:03:10
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan det vara världens äldste bloggare?

2008-12-30 @ 23:51:15
Postat av: Stefan

Nej!

2008-12-30 @ 23:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0